God morgon Sverige!

Hallå!

Ännu en natt utan sömn. Igår när vi kom hem så följde min bästa kompis Isabella med. Vi hade roligt och hittade på lite innan vi gick och la oss. Men jag kunde verkligen inte somna, så klockan 5 gick jag upp och bestämde mig för att sätta mig med spanskan igen. Vill iallafall ha ett MVG eller ett starkt VG de här gången! Jag har jobbar mycket med dom och jag hoppas att hon inte tror att jag har fuskat eftersom jag har lagt ner SÅÅÅ mycket tid på den här läxen jämfört med de tidigare! Jag vet att den första spanska läxan vi hade sa min engelska lärare (som också är spanska lärare) att jag skrev bättre än vissa av hennes steg 3or gjorde, och ändå fick jag bara ett VG...

Jag fick MVG på mitt idrottsprov som vi gjorde för ett tag sedan. Jag tror att nästan alla 1or gjorde samma prov och jag fick mitt dumma MVG som jag verkligen inte kunde vara utan. YES, jag borde ligga på MVG i idrottskursen nu eftersom jag och Nida tillochmed har haft egen lektion även fast det inte tillhör a kursen. Jaja, hoppas hoppas!

Nej, nu ska jag jobba lite till på min spanska innan jag går och lägger mig och kollar på TV. Ursäkta för allt betyg-snack men jag var tvungen att få ut det. PUSS!

image41

Snyggt fulanie!


Kommentarer
Postat av: lint

tack så mycket:),

eller får jag tacka min bror och flickvän att de gör sig så bra på kort;)

2008-01-06 @ 07:22:30
URL: http://emmyppeskow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0