Ingen sömn här...

klockan är halv 7 och jag sitter uppe och jobbar med mina spanska projekt. Det första handlar om att jag ska göra iordning en resa för några studenter som kommer på besök till stockholm. Det andra är om någon som har tagit nobelpris och är spansk eller nåt. Har inte riktigt börjat med den än men det viktigaste är att jag blir klar med resan som är den obligatoriska, den andra är valfri men eftersom jag har fått en poäng som har sänkt min medel så sa hon att jag borde göra den så jag slipper tappa så mycket poäng. Jaja.

Får se om jag somnar klockan 8 och sover till 18, jag vill inte det men det kan råka bli så. Nu ska jag fortsätta, ha det bra!

image17

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Söt bild :)

2008-01-04 @ 11:27:50
URL: http://darlingno1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0