Nyårslistan

image13

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började Gymnasiet och fick MVG i matte a kursen. Fick umgås med delfiner!!

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften faktikskt..
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Danmark, Grekland. (första gången jag bara besökte 2 land på ett år)

Är det något du saknat år 2007 som du vill ha år 2008?
Kärlek?

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Inget som jag kan komma på..

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Vänstra knär ur led. Mycket sjukdomar har jag haft också men inget allvarligt.

Bästa köpet?
Radhuset (som mamma och peter köpte)

Sämsta köpet?
juice pressen som jag och sebbe köpte nere i blekinge för 60 kronor..

Vad spenderade du mest pengar på?
Lunch

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min systemkamera!! Min videokamera!! Nida har varit en person som har gjort mig riktigt glad detta år!

Vilken/vilka sång/er kommer alltid att påminna dig om 2007?
Allt sommar-trams..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare men men.. 2008 får bli ett glatt år!

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit gladare

Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit mindre otrevlig

Hur tillbringade du julen?
Först hos peter's mamma och sedan hemma hos oss i radhuset med vänner och familj.

Blev du kär i år?
Nej.

Favoritprogram på TV?
DH, CSI och seinfield

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Si

Bästa boken du läste i år?
Läst många bra

Årets bästa film?
Vet inte, så många bra filmer!

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Inget speciellt, dansade och firade med familjen hemma.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det finns det väl alltid?

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Vilken stil? Klädstil? Min personlighetsstil?

Vad fick dig att må bra?
Att skolan äntligen börjar fungera för mig!

Vem saknade du?
Dougie Poynter men honom kommer jag alltid sakna

Hittade denna lista i 2 stycken bloggar, har tappat bort addresserna men tack iallafall för att jag fick låna den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0