Torsdag 3 Januari

Hej hej!

Jag vet att klockan är efter 00.00 och att egentligen är det 4 Januari nu men jag tänkte berätta om dagen. Idag vaknade jag klockan 17.00 (god morgon sunshine). Jag gick upp och fick problem med min blogg som gjorde att den försvann och jag har börjat på min nya. Jag jobbade lite med spanskan, men tröttnade eftersom jag ställer tok för höga krav på mig själv (som vanligt). Sen gjorde vi det vanliga, åt middag, kollade på film och nu har jag hamnat här framför bloggen. Jag har gjort lite på designen och börjar skiva på mitt första inlägg.

Nu har jag 1 timme på mig att läsa andras bloggar och kommentera och kanske lägga in några fler inlägg i min blogg.

Ha det bra / Stephanie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0